نماد اعتماد الکترونیکی در حالی که به عنوان یک نماد عمومی برای اعتماد به سایت‌های اینترنتی شناخته شده است اما برای صاحبان کسب‌وکار یعنی شروع دغدغه‌های تازه…

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای یک استارتاپ یا کسب‌وکار نوپا کار ساده ای نیست چراکه الزامات دریافت این مجوز فراتر از توان یک کسب‌وکار کوچک است. البته در کارآمدی نماد اعتماد الکترونیک هم ذکر این نکته ضروری است که متاسفانه فرآیند شکایت و پیگری طولانی و دشوار است. بارها در طول زمان دیده‌ایم که با تغییرات مدیریتی فرآیند دریافت و تمدید این نماد هم به کلی تغییر کرده و اعتراض‌های گسترده کسب‌وکارها را به همراه داشته است که نمونه ای از آن را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

مهم‌ترین سرمایه ما شما عزیزان و اعتماد شما دوستان است. اعتمادی که بارها بازنشر آن را در شبکه‌های اجتماعی خودمان از جمله اینستاگرام منتشر کرده‌ایم. ما برای دریافت نماد اعتماد یا هر مجوز دیگری تا فراهم شدن شرایط تلاش می‌کنیم اما تا آن زمان تلاشمان را برای فروش محصولات با کیفیت و ارزان قیمت انجام می‌دهیم و به شما اطمینان می‌دهیم که بهترین محصول با بهترین کیفیت برایتان ارسال خواهد شد و هیچ نگرانی از بابت محصولات نخواهید داشت چراکه ما همواره کنارتان هستیم.