برچسب رنگی و دودی چراغ خطر سایپا اطلس

  • جذاب تر کردن ظاهر چراغ های عقب
  • محافظت از چراغ در برابر خط و خش
  • الگوی دقیق با نصب بسیار آسان
  • رنگبندی متنوع برای هر سلیقه
  • جنس رزین درجه یک تایوانی با چاپ ماندگار
0 People watching this product now!

قیمت محصول:​

215.000 تومان

اصالت کالا و قیمت های شفاف

ضمانت اصالت همه محصولات با
قیمت‌های شفاف و تضمین قیمت

ارسال سریع و مطمئن

تضمین ارسال سفارشات تا ۳ روز کاری
ارسال مطمئن با بسته بندی ایمن

پرداخت آنلاین و مطمئن

پرداخت آنلاین و مطمئن از طریق درگاه
بانکی با امکان پیگیری مطمئن

مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و پشتیبان حرفه‌ای با
تسلط کامل روی همه محصولات

توضیحات محصول

خودرو اطلس با تغییرات فراوانی نسبتا به پلتفرم قبلی خود عرضه شد که مهم ترین این تغییرات را می‌توان در نمای پشت و جلو خودرو مشاهده کرد. در بخش پشتی خودرو اطلس شاهد یک طراحی جدید و کاملا مدرن هستیم که اگرچه نقد هایی به کپی برداری سایپا از خودروهایی مانند رنو کپچر وجود دارد اما با این حال نمای پشت این خودرو بسیار زیبا و جذاب شده است.

در بخش پشتی خودرو اطلس چراغ های کشیده و خطی خودرو زیبایی خاصی ایجاد کرده است. چراغ خطر اطلس به صورت دو تکه بوده و بخشی از آن روی گلگیر و بخش دوم روی درب صندوق جایگذاری شده است که با یک طرح خطی زیبا به یکدیگر متصل شده‌اند. بخش روی صندوق فقط چراغ کوچک را شامل شده است و روی گلگیر شاهد بخش اصلی چراغ یعنی ترمز، راهنما و چراغ دنده عقب جایگذاری شده است.

در روند جدید طراحی خودروها در سراسر جهان شاهد هستیم که چراغ خطر خودروها به سمت تیره شده پیش رفته و از ترکیب رنگ دودی و زرشکی در آن ها استفاده شده است که به زیبایی خودرو افزوده شده است. شاید در طراحی اطلس در مقایسه با کوییک زیبایی بیشتری می‌بینیم و رنگ قرمز چراغ از قرمز خیلی روشن به سمت تیره شده حرکت کرده است اما شاید با یکم سلیقه بیشتر و تبدیل بخش های سفید به رنگ دودی می‌توان رخ بهتر و اسپرت تری از خودرو اطلس را شاهد بود.

در بخش چراغ راهنما و خطر این خودرو شاهد ترکیب رنگ سفید هستیم که ما در مجموعه شاهین لوکس برچسب دودی این بخش ها را برای شما طراحی و به صورت آماده نصب ایجاد کردیم که می‌توانید این محصول را روی خودرو خودتان نصب کرده و از تغییرات چراغ خطر لذت ببرید.

 

کدام مدل دودی چراغ خطر عقب اطلس بهتر است؟

انتخاب بهترین مدل بستگی به سلیقه شما دارد! سلیقه و رنگ خودرو خودتان دو فاکتوری است که می‌توانید به کمک آن تصمیم گیری کنید کدام مدل برای شما بهتر است. برچسب دودی چراغ خطر اطلس از جنس درجه 1 و کاملا شفاف بوده و هیچ مانعی برای مشاهده راهنما یا نور دنده عقب وجود ندارد. همینطور در مدل های رنگی شاهد کیفیت درجه 1 با ماندگاری بالا سهتیم.

شما بر اساس سلیقه خودتان می‌توانید از بین مدل های سیلیکونی تمام دودی, تمام قرمز و دودی و نارنجی یک گزینه را انتخاب کنید.

این محصول علاوه بر این چسبندگی بسیار خوبی داشته و ظاهر چراغ را اسپرت تر نشان می‌دهد به دلیل بهره مندی از یک ضخامت یک میلی متری و جنس رزینی یا همان سیلکونی که دارد، از چراغ در برابر خط و خش و ضربه هم محافظت کرده و به چراغ شما رخ سه بعدی می‌دهد.

همچنین بنا به سلیقه شما عزیزان مدل ژله ای با رنگ دودی، قرمز و نارانجی قابل سفارش است که شما با مشاهده تصاویر محصول می‌توانید مدل بهینه را انتخاب و خریداری کنید. در مدل دودی شاهد ظاهری اسپرت روی خودرو خواهیم بود، در مدل قرمز تمام چراغ تقریبا قرمز شده و ساختاری یکپارچه می گیرد و در مدل دودی و نارنجی هم بخش دنده عقب دودی شده و بخش راهنما به رنگ نارنجی در خواهد آمد.

ضمنا به دلیل کیفیت بالای رزین استفاده شده و جنس پوسته زیر کار؛ کم ترین ممانعت برای نور چراغ ایجاد خواهد شد و در همه مدل ها نور راهنما و دنده عقب چه در طول روز و چه در طول شب قابل مشاهده خواهد بود.

 

راهنمای نصب برچسب دودی چراغ خطر اطلس

نصب این محصولات به دلیل اینکه از پیش برش خورده است بسیار ساده است! پیش از نصب زیر کار را کاملا تمیز کرده که عاری از هر گونه گرد و خاک و چربی باشد.

پیشنهاد می شود برای نصب این نوع از برچسب ها پیش از شروع، برچسب را گرم کرده تا چسب آن به خوبی فعال شود. برای گرم کردن می‌توانید برچسب را زیر نور خورشید قرار دهید یا از گرمای غیر مستقیم مانند گرمای سشوار یا قراردادن در یک محیط گرم مثل زیر بخاری استفاده کنید. سپس برچسب را از روی کاغذ جدا کرده و با میزان کردن محل نصب؛ برچسب را روی چراغ نصب کنید. با فشار دست سعی کنید حباب های زیر کار را خارج کنید.

  • جذاب تر کردن ظاهر چراغ های عقب
  • محافظت از چراغ در برابر خط و خش
  • الگوی دقیق با نصب بسیار آسان
  • رنگبندی متنوع برای هر سلیقه
  • جنس رزین درجه یک تایوانی با چاپ ماندگار

اطلاعات محصول

وزن

0 , 100 کیلوگرم

ابعاد

20 × 10 × 1 سانتیمتر

خودرو این بخش به شما راهنمایی میکند محصول برای چه خودرویی قابل استفاده است. عمومی به این معناست که این محصول مختص خودرو خاصی نبوده و روی تمامی ماشین ها قابل نصب است.

اطلس قابل نصب روی خودرو اطلس

مدل و رنگ

سیلیکونی دودی , سیلیکونی دودی و نارنجی , سیلیکونی قرمز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برچسب رنگی و دودی چراغ خطر سایپا اطلس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *