آینه بغل شاهین به همراه گرمکن شیشه

  • جنس سایپایی اصلی با کیفیت
  • بسته‌بندی شرکتی سایپایی
  • به همراه گرمکن شیشه آیینه
  • موتور برقی و راهنمای روی آیینه
  • ست کامل شامل تمامی اقلام (بدون فلاپ)
  • تعویض آسان و بدون دردسر به کمک پیچ

آیینه شاهین بدون فلاپ فروخته می‌شود. فلاپ روی آیینه (بخش بالای راهنما که هم رنگ بدنه خودرو است) باید به صورت جداگانه خریداری شود. خرید قاب آیینه بغل شاهین 

(1 بررسی مشتری)
0 People watching this product now!

قیمت محصول:​

2.180.000 تومان

اصالت کالا و قیمت های شفاف

ضمانت اصالت همه محصولات با
قیمت‌های شفاف و تضمین قیمت

ارسال سریع و مطمئن

تضمین ارسال سفارشات تا ۳ روز کاری
ارسال مطمئن با بسته بندی ایمن

پرداخت آنلاین و مطمئن

پرداخت آنلاین و مطمئن از طریق درگاه
بانکی با امکان پیگیری مطمئن

مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و پشتیبان حرفه‌ای با
تسلط کامل روی همه محصولات

توضیحات محصول

آیینه خودرو شاهین به صورت پیش فرض روی تمام نسخه های شاهین اعم از دستی یا اتومات یا حتی شاهین پلاس که به زودی عرضه خواهد شد، به صورت برقی بوده و از لحاظ طراحی و کیفیت بسیار عالی طراحی شده است. اگر شما هم به دلیل شکستن آیینه خودتان به دنبال تعویض آن هستید می‌توانید آیینه برقی شاهین به همراه گرمکن را از وب سایت شاهین لوکس با قیمت مصوب سایپا خریداری کنید.

 

آیینه بغل شاهین با موتور برقی

آیینه های جانبی شاهین در همه نسخه ها به صورت برقی طراحی شده است و شما قادر هستید آینه شاهین را هم به صورت برقی با کلید تنظیم کرده و هم فرآیند باز و بست آیینه را به کمک دکمه کنار شیشه های بالابر انجام دهید. آیینه شاهین به کلاف درب پیچ شده و انصافا طراحی آن به گونه ای است که میدان دید بسیار خوبی به شما می‌دهد.

 

اجزای آینه برقی شاهین

آیینه برقی شاهین از چندین بخش اصلی تشکیل شده است که همه این اجزا در کنار هم روی این محصول جمع آوری شده است. از جمله اجزای آینه جانبی شاهین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایه و موتور برقی باز و بست آیینه
  • راهنمای روی آیینه کناری شاهین
  • فلاپ روی آیینه که هم رنگ با بدنه خودرو است
  • قاب دور شیشه آیینه
  • شیشه آیینه جانبی به همراه گرمکن

امکان خرید اکثر این اجرا به صورت مجزا در سایت شاهین لوکس وجود دارد. برای این منظور به بخش دسته بندی لوازم یدکی و بدنه شاهین مراجعه کنید.

 

آئینه برقی شاهین به همراه گرمکن چیست؟

یکی از ویژگی‌های اضافه شده به خودرو شاهین قابلیت گرمکن شیشه های جانبی آیینه است. این قابلیت به شما کمک می‌کند که در فصل سرد سال و در هنگام بارش برف و باران با روشن کردن بخار زدای شیشه های خودرو، بخار را از روی آیینه حذف کنید و میدان دید بهتری داشته باشید.

گرمکن آیینه روی همه خودروهای شاهین نبوده و اضافه کردن آن مستلزم وجود سیم کشی در خودرو و وجود این قابلیت روی آیینه جانبی است. آیینه تامین شده در وب سایت شاهین لوکس مجهز به گرمکن بوده و اگر خودرو شما هم از این قابلیت پشتیبانی کند، گرمکن روشن خواهد شد.

در نسخه های اولیه خودرو شاهین، آیینه مجهز به گرمکن نبوده و سیم کشی مربوطه هم در سوکت 24 پین کنار پای راننده قرار ندارد. روی این خودروها در صورت نصب آیینه به همراه گرمکن مشکلی رخ نخواهد داد اما طبیعی است که گرمکن فعال نخواهد شد.

 

راهنمای تعویض آیینه بغل برقی شاهین

برای تعویض آینه شاهین سمت شاگرد یا سمت راننده فقط کافی است درپوش کنار آیینه جانبی که از داخل کابین قابل دسترسی است را باز کرده تا پیچ‌های آیینه مشخص شود. سپس پیچ ها را باز کرده و سوکت آیینه را جدا کنید. سوکت را به آیینه جدید متصل کرده و سپس پیچ ها را در جای خود محکم کنید.

 

نکته: آیینه بغل شاهین به صورت مجموعه کامل شامل پایه، موتور برقی، راهنما و شیشه فروخته می‌شود. تنها بخش ناموجود روی این محصول قاب یا فلاپ آیینه بغل شاهین است که باید به صورت جداگانه خریداری و روی آیینه نصب شود.

نکته: جهت آیینه به صورت نشسته در خودرو مشخص می‌شود. آیینه چپ مربوط به سمت راننده بوده و آیینه راست سمت شاگرد را مشخص می‌کند.

نکته: این محصول پیش از ارسال تست شده و به صورت صحیح و سالم برای شما ارسال می‌شود. آینه بغل شاهین فاقد گارانتی شرکتی است. به دلیل ضعیف بودن بسته بندی سایپایی ممکن است محصول در بسته بندی دیگری برای شما ارسال شود.

  • جنس سایپایی اصلی با کیفیت
  • بسته‌بندی شرکتی سایپایی
  • به همراه گرمکن شیشه آیینه
  • موتور برقی و راهنمای روی آیینه
  • ست کامل شامل تمامی اقلام (بدون فلاپ)
  • تعویض آسان و بدون دردسر به کمک پیچ

آیینه شاهین بدون فلاپ فروخته می‌شود. فلاپ روی آیینه (بخش بالای راهنما که هم رنگ بدنه خودرو است) باید به صورت جداگانه خریداری شود. خرید قاب آیینه بغل شاهین 

اطلاعات محصول

وزن

2 کیلوگرم

ابعاد

60 × 30 × 30 سانتیمتر

خودرو این بخش به شما راهنمایی میکند محصول برای چه خودرویی قابل استفاده است. عمومی به این معناست که این محصول مختص خودرو خاصی نبوده و روی تمامی ماشین ها قابل نصب است.

شاهین این محصول خاص خودرو سایپا شاهین طراحی، تولید و عرضه شده است.

جهت آیینه

آیینه بغل برقی به همراه گرمکن چپ (سمت راننده) , آیینه بغل برقی به همراه گرمکن راست (سمت شاگرد)

1 دیدگاه برای آینه بغل شاهین به همراه گرمکن شیشه

  1. سجاد

    سلام شاهین مدل ۴۰۲ دارم اینه بغل گرمکن داره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *