ضربه گیر بالای کمک عقب و جلو شاهین

  • جنس فابریکی استفاده شده در خط تولید
  • تعویض آسان توسط هر مکانیکی
  • حذف صدای آزاردهنده در هنگام حرکت در جاده
  • ویدیو راهنمای تعویض رایگان

این محصول در بسته بندی 1 عددی به فروش می‌رسد و ما پیشنهاد می‌کنیم در صورت خرابی یکی از ضربه‌گیرها، هر دو سمت چپ و راست را تعویض کنید.

0 People watching this product now!

قیمت محصول:​

175.000 تومان

اصالت کالا و قیمت های شفاف

ضمانت اصالت همه محصولات با
قیمت‌های شفاف و تضمین قیمت

ارسال سریع و مطمئن

تضمین ارسال سفارشات تا ۳ روز کاری
ارسال مطمئن با بسته بندی ایمن

پرداخت آنلاین و مطمئن

پرداخت آنلاین و مطمئن از طریق درگاه
بانکی با امکان پیگیری مطمئن

مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و پشتیبان حرفه‌ای با
تسلط کامل روی همه محصولات

توضیحات محصول

کمک فنر خودرو و به طور کلی مجموعه تعلیق خودرو سیستمی است که به پایداری خودرو در جاده و گرفتن نوسان و خرابی راه کمک می‌کند و خراب شدن هر کدام از این قطعات با نشانه‌های از کوبش و خرابی همراه است. اما این سیستم محدود به کمک فنر نیست بلکه در بخش های مختلف شاهد کمک انواع ضربه گیر ها برای کمک به این سیستم تعلیق هستیم. گاها بسیاری از صداهای ایجاد شده در اثر همین ضربه گیر هاست و بخش های اصلی مانند کمک فنر سالم است.

 

وظیفه ضربه گیر کمک شاهین جلو یا کمک عقب شاهین چیست؟

کمک فنر وظیفه تبدیل نوسانات جاده به حرکت های نرم را بر عهده داشته و اجازه نمی دهد خودرو در پستی و بلندی‌های جاده با ضربه شدید همراه شود. کمک فنر در واقع از دو بخش بالایی و پایینی تشکیل شده است که به صورت نرم می‌تواند ضربات را دریافت کرده و به حرکت نوسانی تبدیل کند. اما هر چقدر هم کمک فنر نرم باشد بازهم حرکت رفت و برگشتی در ضربات سریع بوده و فشار به اتاق وارد می‌کند. برای خنثی کردن این ضربات در بالای کمک‌ها قطعه ای به نام ضربه گیر کمک نصب شده است که کمک به وسیله این ضربه گیر به بدنه پیچ شده است و این ضربه گیر لاستیکی اجازه برخورد ضربه به اتفاق را نمی‌دهد.

 

نشانه های خرابی ضربه گیر کمک فنر شاهین

مهم ترین نشانه خرابی این محصول کوبش و صدای تق تق در هنگام عبور از دست اندازها است اما تشخیص این موضوع به این راحتی هم نیست چرا که این صدا می‌تواند در نتیجه بسیاری از عوامل از جمله خرابی خود کمک یا بوش طبق و اکسل و… باشد. ضربه گیر کمک از بیرون خودرو در بالای کمک فنر قابل شاهده است و شما می‌تواند با مشاهده کمک قرار گرفته در بالای چرخش ها از سالم بودن این ضربه ها ها مطمئن شوید.

ترکیدگی ضربه گیر، جمع شدن یا بیرون زدگی آن از جای خود یا حتی شل بودن در اثر فشردگی می‌تواند از مهم ترین نشانه های خرابی این قطعه باشد. شاهین در هر چهار کمک خود در بخش اتصال کمک به اتاق ضربه گیر دارد.

 

جنس ضربه گیر کمک جلو شاهین

ضربه گیر کمک جلو شاهین و همینطور ضربه گیر کمک عقب از نوعی پلاستیک مقاوم و در عین حال نرم تولید شده است. این محصولات بسیار سبک هستند و در مدل های متنوع ممکن است رنگبندی آن‌ها متنوع باشد که رنگ محصول هیچ تاثیری روی کارکرد آن ندارد.

ضربه گیرهای کمک فنر عقب شاهین طول بلند تری دارند و در مدل های جلو شاهد اندازه کوچکتر هستیم. اما تفاوتی میان ضربه گیر های سمت چپ و راست وجود ندارد.

 

راهنمای تعویض ضربه گیر کمک عقب شاهین

اگر ضربه گیر کمک خودرو شاهین شما دچار پارگی و خرابی شده است بهتر است پیش از آسیب به کمک و برای رفع صدای غیر عادی کابین آن را تعویض کنید. اما نکته مهم در زمان تعویض ضربه گیر آن است که ما پیشنهاد می‌کنیم در صورت خرابی یک سمت شما هر دو سمت را تعویض کنید چرا که معمولا این قطعات لاستیکی به صورت همسان خراب می‌شوند و در صورت خرابی مثلا ضربه گیر کمک جلو سمت شاگرد شما به زودی با خرابی سمت راننده هم مواجه خواهید شد.

برای تعویض ضربه گیر کمک پیشنهاد می‌شود به مکانیکی مراجعه کرده اما در صورت نیاز می‌توانید از ویدیو زیر برای راهنمای تعویض استفاده کنید:

نکته: در خرید محصول دقت کنید، ضربه گیرهای جلو و عقب متفاوت هستند. این محصول نمونه فابریکی خط تولید است و کیفیت آن مشابه نمونه فابریکی است اما محصول فاقد گارانتی است. پیش از ارسال ضربه گیر از نظر سلامت ظاهری تست می‌شود.
  • جنس فابریکی استفاده شده در خط تولید
  • تعویض آسان توسط هر مکانیکی
  • حذف صدای آزاردهنده در هنگام حرکت در جاده
  • ویدیو راهنمای تعویض رایگان

این محصول در بسته بندی 1 عددی به فروش می‌رسد و ما پیشنهاد می‌کنیم در صورت خرابی یکی از ضربه‌گیرها، هر دو سمت چپ و راست را تعویض کنید.

اطلاعات محصول

وزن

0 , 100 کیلوگرم

ابعاد

15 × 5 × 5 سانتیمتر

خودرو این بخش به شما راهنمایی میکند محصول برای چه خودرویی قابل استفاده است. عمومی به این معناست که این محصول مختص خودرو خاصی نبوده و روی تمامی ماشین ها قابل نصب است.

شاهین این محصول خاص خودرو سایپا شاهین طراحی، تولید و عرضه شده است.

نوع ضربه گیر

ضربه گیر کمک جلو شاهین 1 عددی , ضربه گیر کمک عقب شاهین 1 عددی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضربه گیر بالای کمک عقب و جلو شاهین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *