سردنده کریستالی چراغ دار لمسی

  • کیفیت ساخت بالا و طراحی جذاب
  • نور هفت رنگ در درون شماره دنده ها
  • باتری داخلی با ماندگاری بالا
  • کابل شارژ و شارژر فندکی برای شارژ  سردنده
0 People watching this product now!

موجود

موجود

قیمت محصول:​

1.390.000 تومان

اصالت کالا و قیمت های شفاف

ضمانت اصالت همه محصولات با
قیمت‌های شفاف و تضمین قیمت

ارسال سریع و مطمئن

تضمین ارسال سفارشات تا ۳ روز کاری
ارسال مطمئن با بسته بندی ایمن

پرداخت آنلاین و مطمئن

پرداخت آنلاین و مطمئن از طریق درگاه
بانکی با امکان پیگیری مطمئن

مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و پشتیبان حرفه‌ای با
تسلط کامل روی همه محصولات

توضیحات محصول

سردنده خودرو یا سراسپید یکی از المان‌های مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی خودرو است که به دلیل استفاده مداوم توسط راننده خوش دست بودن و با کیفیت بودن آن می‌تواند حس خوبی را به راننده القا کند. در بسیاری از خودروهای چینی امروزی بازار ایران شاهد سردنده های بسیار با کیفیت و چرمی و کریستالی هستیم که متاسفانه این موضوع در مارکت ایران اصلا رعایت نمی‌شود و در خودروهای مطرح ایرانی مانند شاهین و تارا شاهد سردنده های پلاستیکی بی کیفیت هستیم.

 

جنس سردنده کریستالی چراغ دار

این محصول از ترکیب پلاستیک و رزین یا شیشه تولید شده است که در کناره های آن شاهد بدنه پلاستیکی با آبکاری کروم مات هستیم و در بخش بالایی قسمت شفاف آن قراردارد که در زیرش نور سردنده قرار دارد. کیفیت ساخت این محصول بسیار عالی است و در هنگام نصب روی خودرو حس خوب و لوکسی به شما ارایه می کند.

 

نحوه روشن شدن چراغ سردنده

این محصول در داخل خود نور هفت رنگی دارد که به صورت پیوسته و خودکار رنگ این نورها تغییر می‌کند. شما در زمان لمس سردنده برای تعویض دنده به صورت خودکار این نور را روشن خواهید کرد و در زمان خاموش بودن خودرو و عدم لمس آن توسط کاربر چراغ به صورت خودکار خاموش می‌شود که در مصرف انرژی و باتری صرفه جویی کند. این محصول در بخش داخلی خود شماره دنده ها را درج کرده و نور مورد نظر دقیقا از همین بخش ساطع می‌شود و در طول شب در فضای کریستالی بالا پخش شده و نمای جالبی از خود ایجاد می‌کند.

 

نحوه شارژ سردنده کریستالی چراغ دار

این محصول برق خود را از باتری داخلی دستگاه تامین می‌کند. این باتری درون سردنده جایگذاری شده است و توان کافی برای چند روز استفاده را فراهم می‌کند. باتری دستگاه به کمک درگاه USB Type-C شارژ می‌شود که درون بسته یک کابل شارژ هم مخصوص همین محصول قرارداده شده است. شما برای شارژ این محصول می‌توانید از پاوربانک، درگاه USB شارژ خودرو یا شارژر فندکی هم استفاده کنید. درون بسته بندی محصول یک شارژر فندکی هم قرار داده شده است که البته توقع خاصی از این بخش نداشته باشید و بهتر است اگر شارژر فندکی با کیفیت‌تری دارید خودتان از آن استفاده کنید.

اقلام همراه محصول بدین شرح است:

  • سردنده کریستالی چراغ دار
  • کابل شارژ Type C
  • شارژر فندکی

توجه: کیفیت ساخت شارژر فندکی درون بسته بندی خوب نیست و ترجیحا از این بخش برای شارژ کردن سردنده یا سایر تجهیزات استفاده نکنید.

 

نحوه نصب محصول روی خودرو

این محصول به صورت یونیورسال طراحی شده است به این معنی که قرار است روی همه خودروها نصب شود. زیر سردنده یک حفره خالی وجود داشته که شما می‌توانید میله سردنده را درون آن کرده و نصب کنید اما خبری از پیچ یا واشر نیست بلکه شما باید برای نصب این محصول خلاقیت به خرج داده و بر اساس سایز سردنده خودتان و ارتفاع آن شیوه درست نصب را پیدا کنید. ارتفاع سردنده نسبتا خوب است و نسبت به سردنده فابریک اندکی بالاتر قرار می‌گیرد اما اگر می‌خواهید سردنده را روی خودرو نصب کنید بهترین شیوه برای نصب استفاده از چسب حرارتی تفنگی است. چسب را داغ کرده ودرون حفره بریزید و سپس سردنده را روی میله شیفتر دنده قرار دهید و صبر کنید تا خشک شود.

اگر هم سردنده در موقعیت بالاتری قرار گرفت و تمایل داشتید روی خودرو در ارتفاع پایین تری نصب شود باید میله شیفتر دنده را مقداری برش دهید.

برای راهنمایی بیشتر در خصوص نصب این محصول می‌توانید ویدیوهای قرارداده شده در صفحه سردنده فابریک C3 را مشاهده کنید.

  • کیفیت ساخت بالا و طراحی جذاب
  • نور هفت رنگ در درون شماره دنده ها
  • باتری داخلی با ماندگاری بالا
  • کابل شارژ و شارژر فندکی برای شارژ  سردنده

اطلاعات محصول

وزن

0 , 400 کیلوگرم

ابعاد

15 × 10 × 10 سانتیمتر

خودرو این بخش به شما راهنمایی میکند محصول برای چه خودرویی قابل استفاده است. عمومی به این معناست که این محصول مختص خودرو خاصی نبوده و روی تمامی ماشین ها قابل نصب است.

عمومی قابل نصب روی تمام خودروها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سردنده کریستالی چراغ دار لمسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *