ویدیو

راهنمای تعویض فیلتر کابین خودرو شاهین

فیلتر کابین همانند فیلتر هوا نیازمند مراقبت و تعویض است اما عموما آنقدر که مالکان خودرو به فکر تعویض فیلتر هوا هستند و به سلامتی موتور خودشان اهمیت می‌دهند، به سلامت ریه‌های خود بی توجه هستند و نیازی به تعویض فیلتر کابین نمی‌بینند. اما بر خلاف این تصور عمومی، فیلتر کابین هم یک کالای مصرفی است و پیشنهاد می‌شود حداقل هر 20 هزار کیلومتر در شرایط عادی و حتی زودتر در استان‌هایی با آلودگی و گرد و غبار بالا تعویض شود.

خودور شاهین هم همانند هر خودرو دیگری شامل یک فلیتر کابین می‌شود که در زیر داشبورد جایگذاری شده است. وظیفه فیلتر کابین تصفیه هوای ورودی به کابین از سیستم سرمایش و گرمایش است به این شکل که کل هوای ورودی به خودرو ابتدا از این فیلتر عبور داده می‌شود و سپس وارد کابین می‌شود. کثیف شدن این فیلتر به معنای آلوده بودن هوای ورودی به کابین است.

برای بازدید یا تعویض فیلتر کابین خودرو شاهین در یکی از دیگر ویدیوهای اختصاصی شاهین لوکس، راهنمای تعویض فیلتر کابین شاهین را برای شما آماده کرده‌ایم. البته ذکر این نکته ضروری است که متاسفانه به دلیل ضعف طراحی در بخش هوای ورودی به کابین، این فیلتر در معرض ورود انواع و اقسام زباله‌ها و اشیا خارجی است پس پیشنهاد می‌کنیم تعویض و بازدید این فیلتر را جدی بگیرید.

به زودی ویدیو راهنمای حل معضل ورود اشیا خارجی به فیلتر کابین شاهین منتشر خواهد شد…

7 فکر در مورد “ راهنمای تعویض فیلتر کابین خودرو شاهین

  1. علی شمس الدینی گفت:

    سلام ممنون از زحماتی که می کشید

  2. abalfzl.2020 گفت:

    مثل هیشه عالی جناب ربیعی

  3. علیرضا گفت:

    با سلام و درود وخداقوت به زحمت هایی که متحمل میشید برای تهیه کلیه ویدئوها. ممنون ازشما

  4. مجید ثمربخش گفت:

    دم شما گرررررم

  5. میلاد زینل بیکی گفت:

    سلام
    میشه طریقه تعویض فیلتر هوای شاهینم توضیح بدید

    1. سلام دوست عزیز
      تعویض فیلتر هوا کاری نداره فقط کافی پیچ های لوله ورودی به هواکش و پیچ های دور قاب هواکش را باز کنید تا درپوش محافظ فیلترهوا خارج بشه. بعد هواکش را با هواکش نو تعویض کنید و مجددا قاب را سرجاش بزارید و پیچ ها را محکم کنید.
      محفظه هواکش, باکس پلاستیکی مشکی رنگ بزرگی است که بالای باتری در بخش موتور قرار گرفته است.

  6. حسن گفت:

    سلام
    خدا قوت خیلی عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *