ویدیو

مقایسه پرژکتورهای تایگر با یکدیگر

پرژکتور تایگر یکی از محبوب ترین پرژکتورهایی است که شما می توانید آن را جایگزین مه شکن های فابریک خودرو خودتان کنید. در بازار ایران چندین مدل پرژکتور تایگر وجود دارد که در ابعاد و کیفیت های مختلف است از تایگرهای ایرانی گرفته تا مدل های چینی و حتی به قول بازاری ها تایوانی!
در این ویدیو به مقایسه انواع مدل های تایگر پرداخته ایم و نور آن ها به همراه مزایا و معایب هر کدام را با هم مرور کرده ایم.

به طور کلی پرژکتورهای تایگر را می توان در ایران به سه گروه زیر تقسیم کرد:

  1. تایگرهای ایرانی
  2. تایگرهای وارداتی چینی درجه 2
  3. تایگر اصلی تولید چین

اما متاسفانه در بازار ایران با عناوین دیگری از جمله تایگر جعبه مشکی, تایگر تایوانی و… بازارگرمی شده و محصولات متنوعی با قیمت ها متنوع را شاهده هستیم.

تشخیص تایگر اصل از مدل درچجه 2 کار ساده ای نیست! بهترین روش مقایسه آن ها از نزدیک با یکدیگر است. از طرف دیگر اگر شما میخواهید تفاوت این مدل ها را با یکدیگر بدانید در این دیدیو اختصاصی از شاهین لوکس تلاش کردیم همه این مدل ها را با یکدیگر مقایسه کنیم و ویدیویی کاربردی برای شما فراهم کنیم.

برای خرید تایگرهای معرفی شده در ویدیو می توانید به محصولات زیر مراجعه کنید.

2 فکر در مورد “ مقایسه پرژکتورهای تایگر با یکدیگر

  1. امیرحسین گفت:

    سلام .نصب تایگر باعث ابطال گارانتی نمیشه؟

    1. باطل شدن گارانتی به دلیل دستکاری در سیستم برقی خودرو اتفاق می افتد. همراه تایگر سوکت فابریک برای شما ارسال می شود که بدون دستکاری در سیستم برقی خودرو آن را به خودرو متصل کنید. در این شرایط منطقا نباید گارانتی مشکل ساز شود اما متاسفانه در بعضی از نمایندگی ها فارغ از بحث چگونگی رخ داده این اتفاق, برای مشتری دردسر سازی میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *