ویدیو

رفع مشکل ورود زباله به کابین خودرو شاهین

اگر تا کنون خودتان فیلتر کابین شاهین را تعویض کرده باشید شاید با این مشکل روبرو شده‌اید که داخل فیلتر کابین ممکن است پر از زباله و برگ درختان و … باشد. اگر هم نمیدانید چطور باید فیلتر کابین شاهین را تعویض کنید پیشنهاد می‌کنم ابتدا ویدیو راهنمای تعویض فیلتر کابین شاهین را مشاهده کنید.

خودرو شاهین از سیستم تهویه خودکار استفاده میکند و شما به کمک راستی ترین دکمه موجود روی سیستم تهویه مطبوع، می‌توانید تعیین کنید گردش هوا داخل کابین باشد یا باد از بیرون به داخل خودرو منتقل شود. با تعیین گردش هوای داخل کابین، در واقع دریچه ورودی هوایی که باد از سمت بیرون به داخل کابین می‌آید بسته شده و در حالت برعکس این دریچه باز می‌شود.

این دریچه به صورت الکتریکی فعالیت کرده و در زیر داشبورد قرار دارد. نقطه ورودی هوای خودرو شاهین در زیر آبگیر شیشه و برف پاک کن قرار دارد. این محل از کناره جک کاپوت و حتی روی کار قابل دسترسی بوده و ممکن است برگ درختان، زباله یا حتی حیوانات به این بخش نفوذ کنند. اگر به دنبال ل قطعی ورود زباله به داخل کابین شاهین هستید، پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو را از دست ندهید.

2 فکر در مورد “ رفع مشکل ورود زباله به کابین خودرو شاهین

  1. سعید گفت:

    سلام و عرض خسته نباشیدوتبریک به کلیه گروه شاهین لوکس و همچنین شاهین سواران خوشتیپ وخوش سلیقه بابت تولیدوانتخاب این محصول زیبا.
    بنده شاهین1401دستی10روزپبش خریدم،متاسفانه پدال کلاجش بسیار سخت سفت پایین می‌ره.اگه امکانش هست بفرمایید مشکل چیه؟سپاس

    1. سلام دوست عزیز. متاسفانه پدال کلاچ شاهین نسبت به بعضی خودروهای دیگر سفت تر بوده اما اگر برای شما خیلی سفت است احتمالا مشکل از خرابی پمپ کلاچ یا خورشیدی است. شاهین دو عدد پمپ کلاچ بالا و پایین داشته که در یعضی موارد خرابی این پمپ ها باعث سفت شدن کلاچ می شود. در غیر اینصورت مشکل از دیسک و صفحه یا بلبرینگ کلاچ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *