ویدیو

سیستم فشار باد لاستیک خودور شاهین یا TPMS

خودرو شاهین به صورت پیش فرض از سیستم پایشگر باد لاستیک‌ها یا همان TPMS استفاده می‌کند. این سیستم به شما کمک می‌کند تا فشار باد لاستیک‌ها را بدون نیاز به ابزار دیگری پایش کرده و در صورت نیاز به فشار بیشتر یا کم‌تر آن را تنظیم کنید. نحوه استفاده از این سیستم، مشاهده باد لاستیک‌ها درمانیتور، هشدار باد لاستیک در صفحه کیلومتر و نگهداری از این سیستم همگی از نکاتی است که در این ویدیو اختصاصی از شاهین لوکس به آن پرداخته شده است.

اگر شما هم خودرو شاهین دارید و به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص کارکردهای و ویژگی‌های این خودرو هستید، توصیه می‌کنیم سری ویدیو معرفی امکانات و آپشن‌های شاهین را از دست ندهید. همچنین برای خرید لوازم جانبی و لوکس خودرو شاهین هم می‌توانید به فروشگاه ما سر بزنید.


شاهین لوکس، مرکز فروش لوازم جانبی و لوکس سایپا شاهین

www.shahinluxe.com

5 فکر در مورد “ سیستم فشار باد لاستیک خودور شاهین یا TPMS

  1. امیررضا گفت:

    با سلام و تشکر از پیج خوبتون
    دقیقا من هم این مشکل پریدن علامت دو چرخ عقب موقع
    سرعت و بارندگی رو داره ماشینم مدل ۱۴۰۱ هم هست و نمایندگی هم رفتم و گفتن در زمان بارندگی طبیعی است این اتفاق

    1. متشکرم از بابت به اشتراک گذاری نظرتون. متاسفانه بسیاری از مشکلات شاهین نرم افزاری است و به راحتی با اندکی زمان گذاشتن روی بخش های الکترونیکی توسط سایپا قابل حل است اما …

  2. یاسین گفت:

    سلام.ماشین من هم متاسفانه هیچکدوم رو نمایش نمیده بعد از مقداری حرکت نشون میده مقدار بار و فشار رو و وقتی توقف میکنم مجدد نمایش داده نمیشه. مشکل از چی هست؟ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. سلام دوست عزیز
      احتمالای خطای سنسور دارید پیشنهاد میکنم به نمایندگی مراجعه کنید تا بررسی دقیق شود. سنسورها در بازار بسیار گران هستند ولی تا سه سال گارانتی تعویض میکند.

    2. MH Sh گفت:

      سلام، در داخل سنسورهای TPMS، علاوه بر سنسور فشار و دما، دو سنسور شتاب وجود دارد که با چرخش تایر باعث فعالسازی کل مجموعه می شوند. این کار برای حفظ باتری درونی آن الزامی است و لذا در حالت ایستاده، سنسور غیرفعال شده و اطلاعاتی وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *