ویدیو

قابلیت‌های کیلس استارت خودرو شاهین

خودرو شاهین به عنوان نخستین خودرو گروه خودروسازی سایپا از سیستم کیلس استارت استفاده می‌کند. این سیستم نه تنهابه شما کمک می‌کند بدون سوییچ خودرو را روشن کنید بلکه قابلیت‌های خاصی از جمله امکان ورود و خروج بدون کلید، دزدگیر، پیدا کردن خودرو، بستن آیینه‌ها و… را هم به شما می‌دهد.

در این ویدیو از سری ویدیوهای اختصاصی شاهین لوکس، ضمن بررسی دقیق این سیستم، تمام نکات و کارکردهای این ریموت را برای شما شرح داده‌ایم.

اگر شما هم خودرو شاهین دارید و به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص کارکردهای و ویژگی‌های این خودرو هستید، توصیه می‌کنیم سری ویدیو معرفی امکانات و آپشن‌های شاهین را از دست ندهید. همچنین برای خرید لوازم جانبی و لوکس خودرو شاهین هم می‌توانید به فروشگاه ما سر بزنید.


12 فکر در مورد “ قابلیت‌های کیلس استارت خودرو شاهین

  1. سام گفت:

    سوییچ خودرو شاهین در داخل ریموت هست. احتمالا فقط برای باز کردن درب کارایی دارد، چون روشن کردن آن فقط توسط دکمه کیلیس امکان پذیر است . اگر میدانید چطور میشود با آن کلید که در داخل ریموت است چگونه میشود استارت بزنیم راهنمایی کند.

    1. سلام دوست عزیز. بله باز کردن درب با سوییج مخفی داخل ریموت انجام می شود اما برای روشن کردن خودرو حتما به ریموت نیاز است. اگر بخواهید خودرو را روشن کنید حتی اگر ریموت باتری نداشته باشد با چسباندن ریموت به دکمه کیلس استارت امکان روشن کردن خودرو وجود خواهد داشت اما داشتن ریموت الزامی است.

      1. حسین گفت:

        سلام وقت بخیر.دوستان من ماشینم سر باطریشو در اوردم درحالی ک الان ماشین قفله و کاپوت ماشینم پایینه الان هر کاری میکنم نمیتونم ماشینو باز کنم لطفن راهنمایی میکنین

  2. حسن گفت:

    سلام وقت بخیر یکی از ریموت های ماشین شاهین من با وجود داشتن باطری کار نمی کند ممکن است راهنمایی بفرماید که چه کاری باید انجام دهم

    1. محسن صفدری مقدم گفت:

      برا منم بگیر نگیره معلوم نیست چجوریه اینا

  3. محسن صفدری مقدم گفت:

    از چند متری ماشین میشه درب ها رو باز کرد با اون کلید کوچیکه روی دستگیره منظورمه ؟

    1. اون قابلیت در زمانی فعال میشه که سوییچ نزدیک برد کوتاه آنتن قرار بگیره. بستگی به کاور استفاده شده روی سوییچ, باتری و… این فاصله ممکن متغیر باشه ولی تقریبا در فاصله کم تر از 50 سانتی متری درب راننده فعال میشه.

  4. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر.دوستان من ماشینم سر باطریشو در اوردم درحالی ک الان ماشین قفله و کاپوت ماشینم پایینه الان هر کاری میکنم نمیتونم ماشینو باز کنم لطفن راهنمایی میکنین

    1. انتهای سوییچ شاهین یک کلید مخفی وجود دارد. به کمک کلید مربوطه درب ماشین را باز کنید.

  5. مهران گفت:

    سلام وقت بخیر
    زمانی که استارت میخوره و روشن میشه ، استارت دیر ول میکنه
    یعنی همون لحظه که روشن میشه استارت ول نمیکنه

    1. سلام دوست عزیز. این مشکل توی شاهین ها عموما رایج و راهکار خاصی هم ندارد. به نمایندگی مراجعه کنید با شستشوی سنسور دور موتور و استارت مشکل اندکی بهتر خواهد شد.

  6. مهران گفت:

    سلام وقت بخیر
    زمانی که استارت میخوره و روشن میشه ، استارت دیر ول میکنه
    یعنی همون لحظه که روشن میشه استارت ول نمیکنه
    هرجایی نشون دادم بلد نبودن درست کنن😭

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *